divendres, 13 d’abril del 2018

JR Armadàs parla de Manuel de Pedrolo

Enllaç de la fotografia
JR Armadàs (Sant Cugat del Vallès 1984) és periodista, editor, cinèfil i escriptor

N’he llegit Mecanoscrit del 2n orígen. M'interessa perquè sóc molt fan de de la ciència ficció. 

Coneixia poc de la figura i amb el que vaig veient durant l'any Pedrolo estic descobrint que hi ha molt més enllà del Mecanoscrit i la novel·la negra.
Un personatge que mereix una revisió...

Com a comissari dels Vespres Negres de Sant Feliu de Llobregat hem programat una xerrada i un passi de la pel·lícula 'Segon Origen'. Com a responsable del cicle de cinema fantàstic de Sant Cugat també hem programat Segon Origen.


Sincerament no tinc prou coneixements per contestar aquesta pregunta.


Penso que ajuda a moltes persones (jo inclòs) a descobrir qui va ser i què va fer l'autor. Amplia coneixements i el posa al centre, cosa que és d'agrair.

NOTA: L'autor va respondre aquesta entrevista el febrer de 2018 per col·laborar en un article que estava escrivint amb motiu de "L'any Pedrolo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada